Вторник, 19.03.2024, 09:51Вітаю Вас Гость | RSS
Опорний заклад "Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
Меню сайту
Гімн школи
Сайт існує
Погода
Календар свят
Календар України. Українське ділове мовлення
Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всего ответов: 237
Рейтинг
Зарег. на сайте:
Всего: 141
Нових за місяц: 0
Нових за неділю: 0
Нових учора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Адміністраторів: 5
Модераторів: 1
Дизайнерів:
Перевірених: 0
Звичайних юзерів: 134
Забанених: 0
Із них:
Чоловіків: 57
Жінок: 84
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Відвідування сайту
Flag Counter
Хто звідки ???
За весь час
Державні установи

Кафедра


Методична проблема школи:

"Використання сучасних освітніх технологій у навчально-виховному процесі як необхідна передумова творчого росту вчителя та розвитку здібностей учня"

Тема, над якою працює ШМО:

"Використання сучасних освітніх технологій у навчально-виховному процесі як необхідна передумова творчого росту вчителя та розвитку здібностей учня"

Мета роботи ШМО:

""Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійного росту"

 

Основні завдання роботи шкільного методичного об'єднання

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.

2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.

4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.

5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .

6. Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.

8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.

10. Орієнтувати допрофільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.

11. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.

12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями. Особлива увага до організації роботи шкільного наукового товариства «Перспектива» навчального закладу.

13. Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково-практичних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.

14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

 

Форми і методи роботи:

1. Обговорити та затвердити план роботи

2. Проводити методичні оперативки:

а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.

б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.

3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.

4. Організувати роботу з обдарованими дітьми

5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

 

Робота вчителів МО в період між засіданнями:

  • приймати активну участь в методичній роботі школи;
  • активно взаємовідвідувати уроки своїх колег;
  • вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО;
  • провести предметні тижні;
  • приймати активну участь в методичній роботі району;
  • приймати активну участь в різноманітних конкурсах.

Кафедра – базовий структурний підрозділ вищого навчального закладу (його філій, інститутів, факультетів), що проводить навчально-виховну і методичну діяльність з однієї або кількох споріднених спеціальностей, спеціалізацій чи навчальних дисциплін і здійснює наукову, науково-дослідну та науково-технічну діяльність за певним напрямом.

У школі працюють такі кафедри:

 

Нижче наведені визначення цих термінів з Вікіпедії:

Факультет – (нім. Fakultіt, від лат. Facultas – спроможність, здатність)[1] – основний організаційний і навчально-науковий структурний підрозділ вищого навчального закладу третього та четвертого рівнів акредитації, що об’єднує відповідні кафедри і лабораторії. (wiki)

Спеціальність – (лат. Specialis – особливий; від species — род, вид) — комплекс набутих людиною знань і практичних навичок, що дає їй можливість займатися певним родом занять у якійсь галузі діяльності. (wiki)

Спеціалізація – (від лат. Specialis – особливий) – конкретизація, деталізація фаху, набуття особою здатностей виконувати окремі завдання та обов’язки, які мають особливості, в межах спеціальності. (wiki)

Кафедра – базовий структурний підрозділ вищого навчального закладу (його філій, інститутів, факультетів), що проводить навчально-виховну і методичну діяльність з однієї або кількох споріднених спеціальностей, спеціалізацій чи навчальних дисциплін і здійснює наукову, науково-дослідну та науково-технічну діяльність за певним напрямом. (wiki)

Інститут – вищий навчальний заклад третього або четвертого рівня акредитації або структурний підрозділ університету, академії, який провадить освітню діяльність, пов’язану із здобуттям певної вищої освіти та кваліфікації у певній галузі науки, виробництва, освіти, культури і мистецтва, проводить наукову, науково-методичну та науково-виробничу діяльність і має відповідний рівень кадрового та матеріально-технічного забезпечення. (wiki)

Пошук
Вхід на сайт

Наша кнопка
Ми будемо Вам щиро вдячні, якщо Ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті:



Календар
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
У Новооржицькому
Блоги учителів
  • Блог Яцька М.М.
  • Блог Вініченко С.М.
  • Блог Яцька В.М.
  • Блог Левченко О.М.
  • Блог Треущенко О.І.
  • Блог Громська Т.С.
  • Блог Федосеєнко Л.Л.
  • Блог Могили А.І.
  • Сайт Онекієць Г.О.
  • Сайти шкіл
  • Лазірківська ЗОШ І-ІІІ ст. імені В.О. Підпалого
  • Оржицький відділ освіти
  • Круподеринська ЗОШ І-ІІІ ст.
  • Філія "Хорошківська ЗОШ І-ІІ ступенів"
  • Денисівська ЗОШ І-ІІІ ст. імені В.В. Лесевича
  • Великоселецька ЗОШ І-ІІІ ст.
  • Оржицька ЗОШ І-ІІІ ст. імені І.Я. Франка
  • Лукімська ЗОШ І-ІІІ ступенів
  • Савинська ЗОШ І-ІІ ступенів імені Д.І.Бабака
  • Тарасенківська ЗОШ І-ІІ ступенів
  • Друзі сайту
  • ФК "ЗОРЯ" Новооржицьке
  • Методичний портал
  • Сайт учителів фізики та астрономії
  • Сайт учителів хімії та біології
  • Сайт учителів біології
  • Сайт учителів математики
  • Форум інформатиків Полтавщини
  • Сайт учителя інформатики
  • Форум інформатиків України
  • Кременчуцький ліцей №30
  • Блог Стромила І.М.
  • Права дитини

    Міні-чат
    Архів записів
    Ucoz
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz