10 березня на уроці трудового навчання у 5-А класі було застосовано арт- технологію лялькотерапія, мета якої - спроба проникнути глибше в душу дитини, ліквідувати переживання, зміцнити психічне здоров'я.
Під час уроку учні виготовляли власні ляльки мотанки. Використано прийом психокорекційного впливу на емоційний стан дітей, які працювали в групах, зняття напруги,розвиток моторики рук. Висловлюючи враження від виготовленої власними руками ляльки, діти говорили:
- "Моя лялька мотанка стане оберегом нашої сім'ї. "
- "Вузлова лялька - заступниця і хранителька нашого сімейного щастя ",
- "У ляльки немає обличчя, вона - оберег. Замість обличчя - хрест з різнокольорових ниток. Ця лялька забере всі хвороби з моєї сім'ї".
Отже, для гармонізації колективних стосунків варто використовувати лялькотерапію.
Більше новин дивись на Facebook |