Суббота, 20.04.2024, 16:05Вітаю Вас Гость | RSS
Опорний заклад "Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
Меню сайту
Гімн школи
Сайт існує
Погода
Календар свят
Календар України. Українське ділове мовлення
Категорії розділу
Документи [6]
Для класного керівника [6]
Вчителям предметникам [14]
Для батьків [11]
Для учнів [5]
Наше опитування

Чи любите Ви свою школу?
Всего ответов: 225
Рейтинг
Зарег. на сайте:
Всего: 141
Нових за місяц: 0
Нових за неділю: 0
Нових учора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Адміністраторів: 5
Модераторів: 1
Дизайнерів:
Перевірених: 0
Звичайних юзерів: 134
Забанених: 0
Із них:
Чоловіків: 57
Жінок: 84
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Відвідування сайту
Flag Counter
Хто звідки ???
За весь час
Державні установи

Каталог статей


Головна » Статті » Документи

Опорна школа

Сьогодення  потребує  створення  вчителем  таких  умов  навчання, за  яких учень відчуває свої значущість, успішність, інтелектуальний потенціал.

    Стає  дедалі  очевиднішим:  головна  стратегія  педагогічної  діяльності  має бути спрямована  на  те, щоб  учень,  який  був  донедавна  об’єктом навчання, став його активним суб’єктом. Педагогічні пошуки вчителів у розв’язанні цих проблем усе частіше  наштовхують на необхідність практичного застосування таких  прийомів,  які спонукають  учнів  до  навчальної діяльності, створюють умови для успішного здійснення навчально-виховного процесу.

    Педагогічний колектив Новооржицької ЗОШ І-ІІІ ступенів працює над проб-лемою  забезпечення  рівно  доступної  якісної  освіти, створивши  і  постійно удосконалюючи  свою  систему  навчальної,  наукової та  науково-методичної роботи.

     Новооржицька ЗОШ І-ІІІ ступенів – навчальний заклад, який розпочав свою діяльність  із 1978 року. Станом  на  01 вересня 2016 року  навчальний  процес у школі забезпечують 22 педагогічні працівники, які  мають вищу педагогічну освіту.

      Якісний склад педагогічного колективу складає:

  • 2 учителі-методисти;
  • 1 старший учитель;
  • 6 спеціалістів вищої категорії;
  • 8 спеціалістів І категорії;
  • 4 спеціалісти ІІ категорії;
  • 4 спеціалісти.

    Середній  вік  членів  педагогічного  колективу становить  44 роки. З метою поліпшення якості та  ефективності роботи з педагогічними кадрами по підви-щенню  науково-методичного та професійного рівня, забезпечення поступово-го розвитку  школи  до  досягнення  освітньої  мети  в  2010-2011 навчальному році  педагогічний  колектив  школи розпочав  роботу над навчально-методич-ною проблемою “Використання сучасних освітніх технологій у навчально-ви-ховному процесі як необхідна передумова творчого росту вчителя й розвитку здібностей учнів”.

    Через впровадження в життя школи науково-методичної проблеми педко-лектив школи досягає результатів у:

  • Підвищенні співробітництва всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • Підвищенні рівня навчальних досягнень учнів через впровадження в роботу інноваційних технологій;
  • Створенні шкільного банку передового педагогічного досвіду;
  • Постійному вдосконаленні форм і методів роботи творчої педагогічної майстерні;
  • Створенні бази моніторингових досліджень щодо якості надання освіт-ніх послуг.

     Методична служба школи має Програму своєї діяльності, спрямованої на становлення та розвиток творчої майстерності  вчителя, яку складає на основі діагностування  педагогічних  кадрів. Керує методичною  службою заступник директора з навчально-виховної роботи Сердюк Г.І.

     Методична робота школи здійснюється у співпраці з методичною радою школи, до складу якої входять учителі вищої кваліфікаційної категорії, з твор-чою  групою “Педагогічна майстерня”, з  роботою  шести  методичних  об’єднань:

  1. Гуманітарного циклу (голова м/о Онекієцуь Г.О.).
  2. Фізико-математичного циклу (голова м/о Пасюк С.М.).
  3. Суспільно-природничого циклу (голова м/о Левченко С.М.).
  4. Початкових класів (голова м/о Різник О.А.).
  5. Художньо-естетичного циклу (голова м/о Громський О.В.).
  6. Класних керівників (голова м/о Треущенко О.І.).

     У своїй роботі навчальний заклад керується Законами України “Про освіту”,  “Про загальну середню освіту”, Положенням  про  районний (шкільний) мето-дичний кабінет, методичними рекомендаціями щодо організації та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педаго-гічної освіти, затвердженими  МОН України від 03.07.2002 року за № 1/9-316, рекомендаціями  Полтавського  обласного  інституту  післядипломної   освіти педагогічних   працівників,  районного  методичного  кабінету  відділу  освіти Оржицької РДА та планом роботи школи.

     Однією з основних умов ефективного навчання наших педагогів є  викорис-тання  таких  форм  і методів  роботи, які  заохочують  педагога  до творчості і приносять суттєву зміну в кінцевий результат його діяльності. Це насамперед, участь у роботі  методичних об’єднань, творчих груп та  психолого-педагогіч-них семінарах школи, району, області. Майстер-класи, ділові ігри, презентації, панорами творчих уроків, тижні  педагогічної  майстерності, Ярмарки  педаго-гічних  ідей, участь  у  Всеукраїнському  конкурсі  “Учитель року”,  у  “Школі молодого вчителя” допомагають  активізувати  діяльність  учителів, сприяють самореалізації особистості. У більшості конкурсів учителі стають переможця-ми в районі і лауреатами обласного рівня.

    Як  відомо, для  розв’язання будь-якої значущої проблеми необхідно доби-рати такі інновації, впровадження яких спонукає до створення ситуації успіху. Вибір  стратегії  такої  роботи  в  нашому  навчальному  закладі  реалізується в розробці  інноваційних проектів. Одним з них є проект “Ефективний педагог”. Мета його допомогти  кожному  вчителю  повірити у свої можливості й перет-воритися в “нестандартного”, творчого працівника.

     Станом на  05  вересня 2016 року  в Новооржицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів нав-чається 215 учнів.

  • Початкова школа — 4 класи,  у яких   82 учні;
  • Середня школа — 6 класів, у яких 105 учнів;
  • Старша школа — 2 класи,  у яких   28 учнів.

    Середня наповнюваність класів становить 18 осіб.

    Початкова школа забезпечує становлення особистості дитини, її  інтелекту-альний, соціальний і  фізичний  розвиток. Пріоритетом  у  початкових  класах школи є  розвиваючі функції. Основна школа дає базову середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої  підготовки дітей, готує до вибору форм пода-льшого  навчання, поглибленого  вивчення  предметів. Поглиблене  вивчення української мови у нашій школі розпочинається з 8 по 11-й клас.

      У 2016-2017 навчальному році навчально-виховний процес був організова-ний відповідно до робочого навчального  плану і річного плану роботи школи. Реалізація інваріантної і  варіативної складової навчального  плану здійснюва-лася за державними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України. Шкільний компонент  цілком  забезпечений  навчальними  програма-ми та  посібниками (1-11 класи – 100%, лише  4-8 класи - 90 % ). Впроваджую-ться  в  навчально-виховний  процес Державні стандарти базової і повної зага-льної середньої  освіти. Робочий  навчальний  план школи на 2016-2017 навча-льний  рік  складено  згідно з Типовими навчальними планами для основної та старшої школи.

     Школа починається з уроку. Від нього в школі залежить усе: культура, доб-розичливість у взаєминах між учнями, учителями, батьками. Створений спіль-но з учнями творчий проект “Від чого залежить успіх уроку” допомагає вчите-лю  виховувати  любов до свого предмету, бажання вчитися, а учням-підвищу-вати якість своїх знань.

    Творча  робота  педагогів з учнями та їх батьками за програмою “Не втрати-ти жодного учня”, сприяє  збереженню  рівня  навчальних досягнень школярів при переході із початкової ланки до основної школи.

    Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в  процесі навчання дитячої обдарованості. Зміст  роботи  з  обдарованими  дітьми  включає  низку завдань, а  саме:  виявлення  обдарованості  дітей та максимальне сприяння їх-ньому розвитку. В школі створено банк даних обдарованих дітей, який постій-но поновлюється, організовано наукове товариство“Юний дослідник”. Щоріч-но наші юні  науковці  пишуть науково-дослідницькі роботи під керівництвом учителів-наставників. Стають  переможцями  у конкурсі-захисті  науково-дос-лідницької  роботи  І районного  і  призерами  ІІ обласного етапу Малої акаде-мії наук.

      Високий рівень навчання  окремих школярів підтверджений результатами шкільних, районних, обласних Всеукраїнських учнівських олімпіад. Щорічно від 20 до 40 учнів школи  посідають призові місця в ІІ (районному), ІІІ (облас-ному)етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. І як ре-зультат, школа  посідає  ІІ місце по  числу призерів серед навчальних закладів району.  

      Добре  відпрацьована  система  роботи з  обдарованою  молоддю. Активна життєва позиція передається дітям. Тому вони залюбки беруть участь в різних конкурсах, турнірах, змаганнях, предметних  тижнях. Щорічно  від  200 до 400 учнів беруть участь у інтерактивних конкурсах таких як:“Гринвіч”,“Кенгуру”, “Левеня”, “Бобер”, “Лелека”, “Олімпус”, МАН, у  дитячому конкурсі з україн-ської мови ім. Петра  Яцика, у Міжнародному  мовно-літературному конкурсі учнівської  та  студентської  молоді ім. Тараса Шевченка, у Всеукраїнській грі “Соняшник”. Гарні  результати  продемонстрували учні, принесли школі висо-кий  рейтинг. Учителі  ставлять  собі  за  мету не лише всебічно розвивати, а й успішно адаптувати своїх вихованців у життєвому просторі.

     З метою відстеження навчально-виховного процесу та з’ясування чинників, які потрібні для його розвитку, в школі створено систему моніторингових дос-ліджень, основною метою яких є піднесення  педагогічного процесу на вищий рівень. Моніторингові  дослідження  охоплюють усі напрямки  діяльності нав-чального закладу. Особливу увагу приділяємо моніторингу забезпечення якос-ті  знань  учнів,  який охоплює навчальні досягнення школярів за семестр,  по-точний навчальний рік, ДПА, ЗНО.

   Учнівські результати державної підсумкової атестації, зовнішнього незалеж- ного  оцінювання, предметних  олімпіад, конкурсів дають  можливість стверд-жувати про ефективність обраних шляхів реалізації науково-методичної проб-леми в закладі. Випускники 2016 року підтвердили свої оцінки при складанні ЗНО з української мови і літератури та історії України. З 28 випускників –  19 вступили до закладів ІІІ-ІУ рівнів акридетації.

    На  високому  рівні  у  нашій  школі  проводиться спортивно-масова робота. Учні  не тільки беруть активну  участь у  змаганнях різних видів, а здобувають перемоги. У 2015-2016 навчальному році були проведені змагання і спортивні свята присвячені Дню фізкультурника: “І ти можеш стати олімпійцем”, “Весе-лі старти”,  “Піонербол”, “Старти надій”. З  учнями школи  було проведено 24 змагання  по  таких  видах  спорту: баскетбол, футбол, волейбол, змагання  на приз  клубу  “Шкіряний  м’яч”, легкої  атлетики, настільного  тенісу, шахів,  у яких  було  задіяно  246  учнів. Проведено  свята: “Джура”,  “Козацькі забави”.
Учні  нашої  школи  взяли  активну  участь у проведенні спортивних змагань районної Спартакіади серед учнів загальноосвітніх закладів на яких вибороли 10 призових місць.

     Уся робота школи розглядається як цілісна, основана на досягненнях науки і передового  педагогічного  досвіду та  на  конкретному аналізі навчально-ви-ховного процесу, системи взаємопов’язаних дій і заходів, спрямованих на все-бічне підвищення кваліфікації та професійної  майстерності кожного педагога, на розвиток та підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу шко-ли в цілому, а в підсумку– на розвиток і досягнення позитивних наслідків нав-чально-виховного процесу, оптимального рівня навчання, виховання і  розвит-ку школярів. Педагогічний колектив  Новооржицької ЗОШ І-ІІІ ступенів неод-норазово  нагороджений  грамотами  відділу  освіти  Оржицької районної дер-жавної  адміністрації  за  вагомий  внесок у  розвиток  освітньої  галузі району, ініціативу,  виявлену  у  формуванні  навчально -методичної  системи   школи, активну  просвітницьку  діяльність. Наш колектив  упевнений,  що  поєднання  справжньої  творчої  педагогічної  праці і бажання учнів навчатися, неодмінно дадуть результат.

      Виховання  учня  в  школі та сім’ї – щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою  створення  найсприятливіших  умов  для  самореалізації  та   розвитку дитини.  Батьки  є  соціальним  замовником   школи,  а  тому  беруть  активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних захо-дів, пов’язаних  із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами. Батьків залучено до Ради школи, класних батьківських комітетів.

     Школа  тісно  співпрацює  з іншими загальноосвітніми школами району та області.

    На базі нашої школи постійно проводяться семінари з навчальних  предметів, засідання динамічних груп, конкурси, це дає змогу відвідати та обговорити відкриті уроки, заняття та заходи, ознайомитися із системою забезпечення інноваційного розвитку школи, сприяти набуттю практичних навичок з даного напрямку роботи, оскільки на  практиці  переконуємося в ефективності на-явних методик навчання. Так, наприклад, учителі та адміністрація  школи неодноразово запрошува-лися на обласні науково-практичні семінари, конференції, засідання експери-ментальних творчих груп, форуми батьківської громадськості, тренінги.

     Школа постійно підтримує контакти із навчальними закладами Оржицького та Лубенського районів. Районна служба праці організовує у нашій школі фестивалі профорієнтаційного напрямку, які надають підтримку учням у процесі  вибору профілю навчання та сфери майбутньої професійної діяльності.

     Інформація про свою роботу та співпрацю з іншими школами району висвітлюється на шпальтах шкільної та районної газет, сайті школи.

    Незмінним партнером співпраці є Полтавський обласний інститут післядидипломної педагогічної освіти педпрацівників (бере участь у рецензуванні учнівських дослідницьких робіт МАН, проводить курси  підвищення  каліфікації, організовує засідання “Школи молодого керівника”, “Школи молодого педагога”, тренінги).

  На даний момент у школі навчається 216 учнів. Орієнтована кількість учнів, які будуть навчатися в опорній школі складатиме 283 учні.

   Планується підвезення до Новооржицької ЗОШ І-ІІІ ступенів дітей, які про-живають на території Черевківської сільської ради – 28 осіб, Воронинцівської сільської ради – 39 осіб.

    Для  перевезення  учнів  школи  придбано  два  шкільних  автобуси, але, на жаль,з недостатньою кількістю виділених коштів на паливно-мастильні матеріали, робота одного із них тимчасово призупинена.

    Новооржицька  ЗОШ  І-ІІІ  ступенів  розташована в селищі Новооржицьке, Оржицького  району. Триповерхова будівля, яка має 3,43 гектари закріпленої землі ( Державний акт на право постійного користування землею).

      Платні  послуги не  надаються. Система дистанційного навчання відсутня.

      Робота школи над проблемою: “Використання сучасних освітніх техноло-гій у навчально-виховному  процесі як  необхідна передумова творчого росту вчителя й розвитку здібностей учнів”  акцентує увагу педагогічного колективу  на  створення  умов  для становлення  особистості, як  учня так  і  вчителя, здатної до саморозвитку та самореалізації в новому динамічному суспільстві.

   Навчання  у  школі  відбувається українською  мовою. Вивчається іноземна мова – англійська  з  першого  класу. Наявні  12  класів, з  них  одна  паралель сьомих.

    Школа впродовж десяти років проводить поглиблене вивчення української мови з 8 класу.

  У школі наявні 2 мультимедійні та 2 проекторні дошки.

  Партнерство: батьки, громада селища, районний відділ освіти, відділ поліції у справах  неповнолітніх  дітей  Оржицького  району, селищна  рада,  Будинок культури, ТОВ “Новооржицький цукровий завод”.

    Волонтерство: дитячий  садок, одинокі  та  престарілі  мешканці, сім’ї  учас-ників  бойових  дій, малозабезпечені та багатодітні  сім’ї.  

   Залучення батьків: батьківська Рада школи, батьківська конференція, класні батьківські комітети.

    Шкільна  культура:  шкільна  організація “Cоюз добрих  сердець”,  активна участь у районних, обласних  олімпіадах  та конкурсах, тренінгах, Всеукраїнських  конкурсах  ( “Гринвіч”, “Соняшник”,  “Кенгуру”, “Левеня”, “Бобер”, “Лелека”, “Олімпус”), МАН.

    Обмін інформацією і  досвідом у школі відбувається через роботу методич- них  об’єднань,  тренінгів,  проведенням  щорічного  фестивалю  методичних ідей.

     Зростання ролі творчої особистості педагога відбувається зокрема шляхом його індивідуальної науково-методичної роботи.

     Матеріальна  база  школи  поступово  поповнюється. У школі є кабінети: біології, фізики, хімії, народознавства, сучасний кабінет інформатики із 12 комп’ютерами, спортивна зала, актова зала, бібліотека, загальний фонд  якої складає 5629 видань навчальної літератури,11290 – художньої, їдальня на 100 посадочних місць, два внутрішні туалети для учнів.

 
Категорія: Документи | Додав: Mix_mix (25.12.2016)
Переглядів: 631 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 1
1 Mix_mix  
0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вхід на сайт

Наша кнопка
Ми будемо Вам щиро вдячні, якщо Ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті:



У Новооржицькому
Блоги учителів
  • Блог Яцька М.М.
  • Блог Вініченко С.М.
  • Блог Яцька В.М.
  • Блог Левченко О.М.
  • Блог Треущенко О.І.
  • Блог Громська Т.С.
  • Блог Федосеєнко Л.Л.
  • Блог Могили А.І.
  • Сайт Онекієць Г.О.
  • Сайти шкіл
  • Лазірківська ЗОШ І-ІІІ ст. імені В.О. Підпалого
  • Оржицький відділ освіти
  • Круподеринська ЗОШ І-ІІІ ст.
  • Філія "Хорошківська ЗОШ І-ІІ ступенів"
  • Денисівська ЗОШ І-ІІІ ст. імені В.В. Лесевича
  • Великоселецька ЗОШ І-ІІІ ст.
  • Оржицька ЗОШ І-ІІІ ст. імені І.Я. Франка
  • Лукімська ЗОШ І-ІІІ ступенів
  • Савинська ЗОШ І-ІІ ступенів імені Д.І.Бабака
  • Тарасенківська ЗОШ І-ІІ ступенів
  • Друзі сайту
  • ФК "ЗОРЯ" Новооржицьке
  • Методичний портал
  • Сайт учителів фізики та астрономії
  • Сайт учителів хімії та біології
  • Сайт учителів біології
  • Сайт учителів математики
  • Форум інформатиків Полтавщини
  • Сайт учителя інформатики
  • Форум інформатиків України
  • Кременчуцький ліцей №30
  • Блог Стромила І.М.
  • Права дитини

    Міні-чат
    Ucoz
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz