Понедельник, 13.05.2024, 03:09Вітаю Вас Гость | RSS
Опорний заклад "Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
Меню сайту
Гімн школи
Сайт існує
Погода
Календар свят
Календар України. Українське ділове мовлення
Категорії розділу
Документи [6]
Для класного керівника [6]
Вчителям предметникам [14]
Для батьків [11]
Для учнів [5]
Наше опитування

Як, на вашу думку, екзамен з якого предмету є найскладнішим?
Всего ответов: 182
Рейтинг
Зарег. на сайте:
Всего: 142
Нових за місяц: 1
Нових за неділю: 0
Нових учора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Адміністраторів: 5
Модераторів: 1
Дизайнерів:
Перевірених: 0
Звичайних юзерів: 135
Забанених: 0
Із них:
Чоловіків: 57
Жінок: 85
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Відвідування сайту
Flag Counter
Хто звідки ???
За весь час
Державні установи

Каталог статей


Головна » Статті » Вчителям предметникам

Самоаналіз уроку.
1. Реальні навчальні можливості - високий рівень інтелекту (70%) і надвисокий (30%). Особливості - математичний клас.

2. Місце уроку в темі - 11 урок, у розділі - перша тема, у курсі - ключова по обробці даних. Які навички будуть придбані при обробці тексту, такі й застосуються при обробці таблиць, баз даних, презентацій.

3. Зв'язок з попередніми - Вставка - ключове поняття (у минулому році - формули, малюнки, на минулому уроці - таблиці, сьогодні - графіка).

4. Робота теми на наступні - електронна верстка тексту.

5. Специфіка уроку - обговорення проблем минулого уроку і як підсумок - перехід до сьогоднішнього. Постановка міні проблеми.

6. Тип уроку - узагальнення й систематизація знань, застосування знань й умінь на практиці.

7. Завдання, розв'язувані на уроці:
- освітні - удосконалювання знань й умінь із 9 класу;
- виховні - пунктуальність, уважність;
- розвиваючі - пізнавальний інтерес, самостійність.

8. Комплексність завдань - забезпечена, взаємозв'язок - теж.

9. Головне завдання - самостійність, не шаблон, а розумовий процес.

10. Особливості класу враховані, т.до у даних дітей дуже високий потенціал.

11. Обрана структура уроку відповідає темі, тому що вирішує головне завдання, підводить учнів до розв'язуваної проблеми, опитування вписується в урок як перехідний етап між контролем і поясненням.

12. Час розподілений рівномірно, з достатньою чіткістю, тому що за тематичним планом коштує 2 уроки - перший - контроль і пояснення, другий - практика. Між етапами присутні логічні зв'язки, одне випливає з іншого.

13. Акцент уроку - поняття вставки об'єкта (неважливо якого!) - це лейтмотив курсу.

14. Методи 
- словесні - бесіда;
- наочні - кодоскоп, малюнки, роздавальний матеріал;  
- практичні - організація й забезпечення навчальної діяльності - опитування фронтально й індивідуально, практичні завдання.

15. Форми навчання для розкриття нового матеріалу - урок-дослідження, бесіда + практична робота.

16. Диференційований підхід необхідний тільки в практичній роботі, тому що в класі присутні діти, що не займаються інформатикою торік.

17. Контроль засвоєння ЗУН - практика й факт виконання додаткового завдання.

18. Навчальний кабінет використається на 100% - ПК + кодоскоп + стенди

19. Висока працездатність забезпечується за рахунок постійної постановки перед учнями проблем, які необхідно вирішити для виконання завдання.

20. Психологічна атмосфера підтримується невимушеною бесідою, розмовою, обговоренням.

21. Перевантажень ні, тому що постійно йде зміна навчальної деятелдьности. Норми Санпин витримані. Раціональне використання часу - індивідуальний підхід.

22. Запасні методичні ходи необхідні для більше слабких груп - під час опитування - навідні запитання, під час практики - індивідуальне пояснення нового матеріалу.
Категорія: Вчителям предметникам | Додав: Mix_mix (07.03.2013)
Переглядів: 468 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вхід на сайт

Наша кнопка
Ми будемо Вам щиро вдячні, якщо Ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті:



У Новооржицькому
Блоги учителів
  • Блог Яцька М.М.
  • Блог Вініченко С.М.
  • Блог Яцька В.М.
  • Блог Левченко О.М.
  • Блог Треущенко О.І.
  • Блог Громська Т.С.
  • Блог Федосеєнко Л.Л.
  • Блог Могили А.І.
  • Сайт Онекієць Г.О.
  • Сайти шкіл
  • Лазірківська ЗОШ І-ІІІ ст. імені В.О. Підпалого
  • Оржицький відділ освіти
  • Круподеринська ЗОШ І-ІІІ ст.
  • Філія "Хорошківська ЗОШ І-ІІ ступенів"
  • Денисівська ЗОШ І-ІІІ ст. імені В.В. Лесевича
  • Великоселецька ЗОШ І-ІІІ ст.
  • Оржицька ЗОШ І-ІІІ ст. імені І.Я. Франка
  • Лукімська ЗОШ І-ІІІ ступенів
  • Савинська ЗОШ І-ІІ ступенів імені Д.І.Бабака
  • Тарасенківська ЗОШ І-ІІ ступенів
  • Друзі сайту
  • ФК "ЗОРЯ" Новооржицьке
  • Методичний портал
  • Сайт учителів фізики та астрономії
  • Сайт учителів хімії та біології
  • Сайт учителів біології
  • Сайт учителів математики
  • Форум інформатиків Полтавщини
  • Сайт учителя інформатики
  • Форум інформатиків України
  • Кременчуцький ліцей №30
  • Блог Стромила І.М.
  • Права дитини

    Міні-чат
    Ucoz
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz