Інформація
2) Що робити під час карантину?!
3) План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
4) Правила поведінки дітей в соціальних мережах під час карантину
5) Як піклуватися пр психічне здоров'я своїх дітей під час пандемії COVID-19
7) Заява від батьків про булінг
8) Деякі питання реагування на випадки булінгу(цькування) та застосування
9) Пригадаймо правила поведінки у закладі
10) 12 запитань, які варто ставити дітям для покращення їхнього мислення
11) Онлайн-булінг: що робити вчителю, якщо його цькують під час дистанційного навчання
12) ЗНО без нервів: як знизити тривожність перед іспитами
13) Національна безкоштовна гаряча лінія з питань протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів
14) Корисні посилання щодо теми Антибулінгу
15) 9 навичок, які потрібні першокласнику більше, ніж уміння читати чи рахувати
16) Скажи булінгу «Ні!»: 5 мультфільмів, які навчають цінувати кожного
17) Безоплатна правова допомога
18) Явища мобінгу та булінгу. Їх профілактика
19) Комплексний план протидії булінгу на 2020-2021 рік
20) План проведення заходів щодо Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства"
21) Положення про академічну доброчесність
22) Як себе вести з гіперактивними дітьми
23) Як батькам і школі запобігти булінгу
24) Поради, як запобігти булінгу в школі
26) Дистанційне навчання дітей на карантині: рекомендації батькам
27) Контактні дані служби у справах дітей Новооржицької селищної ради
28) ПОЛОЖЕННЯ про зовнішній вигляд учнів
29) Що таке академічна доброчесність?
30) Порядок дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу
31) План проведення Тижня толерантності 2021 року
32) План заходів у рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства-2021 рік"
33) Аналіз опитування для батьків
34) Проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ»
35) Матеріали для використання в роботі, записи вебінарів, «Гаряча лінія», контакти психологів
36) Інформаційні ресурсні матеріали щодо запобігання торгівлі людьми під час війни
37) Профілактика шкідливих звичок
40) Інформаційні матеріали «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»
41) План заходів щодо запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статті
42) 2 частина
44) 2 частина
45) 3 частина
46) Благодійний фонд допомоги людям, які пережили сексуальне насилля під час війни
47) Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства - 2022 року"
48) План заходів щодо протидії випадків булінгу на 2022-2023 н.р.
49) частина 2, частина 3, частина 4
50) Як розпізнати насильство ?
51) Аналітичний звіт практичного психолога, соціального педагога за 2023/2024 н. р.
Більше фото дивись тут: Опитувальник для батьків
Широкомасштабна війна в Україні кидає багато викликів усім українцям незалежно від того, де вони проживають і до якої сфери життя належить їхня діяльність. Постали нові завдання і перед психологічними службами, які працюють задля підтримки ментального здоров’я дітей і дорослих..... більше інформації дивіться тут
План з протидії булінгу в Опорному закладі на 2023/2024
Поради баькам "Як розпізнати , що ваша дитина страждає від булінгу в школі?"
Як запобігти Кібербулінгу? Поради батькам.
Опитування серед педагогічних працівників щодо обізнаності реагування на випадки булінгу
Аналіз результатів опитування серед педагогічних працівників ОЗ щодо обізнаності з деяких питань реагування на випадки булінгу та застосування заходів виховного впливу в закладі освіти свідчить про те , що вчителі досить обізнані з деяких питань реагування на випадки булінгу, але є й такі на які слід звернути увагу.
Отже, на 1 запитання, які випадки належать до булінгу в ЗО – 38,9%(7 ос.) зазначили- ті , що відбуваються у часи навчання в приміщеннях закладу та за його межами, якщо дитина не знаходиться у школі; 33,35(6ос.) назвали- ті, що безпосередньо відбуваються в приміщеннях закладу та прилеглих до нього територіях та за межами закладу освіти під час заходів, передбачених освітньою програмою, та інших освітніх заходів, що організовуються за згодою керівника ЗО; 27,8%(5ос.) відповіли- ті, що відбуваються в приміщеннях ЗО та прилеглих до нього територіях та за межами ЗО під час заходів, передбачених освітньою програмою, що організовуються за згодою керівника закладу і стосуються лише здобувачів освіти.
На 2, 3, 4,5, 8 та 10 запитання ,всі педагоги 100%(18ос.) зазначили правильно хто є головою комісії з розгляду випадків булінгу в ЗО, кого називають спостерігачем, булером та жертвою , назвали усі ознаки булінгу та зазначили, що діяльність щодо запобігання та протидії булінгу відображається в плані заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу в ОЗ.
В 6 запитанні майже всі опитані вчителі 94,4%(17) вказали, що прояви , які можуть бути підставами для підозри в наявності булінгу- це різка зміна дитячої поведінки; 83,3%( 15) вказали, що це відлюдкуватість, уникнення спілкування, та демонстрація страху перед іншими учнями .
В 7 питанні майже всі опитані вчителі 94,4%(17) вказали, що діяльність щодо запобігання булінгу в ОЗ має бути спрямована на визначення та реалізацію заходів, способів і методів вирішення ситуацій булінгу та 83,3%( 15) вказали, що на виявлення булінгу або потенційних ризиків його виникнення.
В 9 питанні 83,3%915) більшість зазначили, що заходи, які належать до спрямованих на запобігання булінгу – це організації безпечного користування мережею Інтернет під час освітнього процесу та заходи розвитку соціального та емоційного інтелекту учнів- 55,6%(10).
Для підвищення якості обізнаності та профілактичної роботи із запобігання та протидії булінгу в ОЗ та враховуючи вищезазначене рекомендується:
- З метою роз’яснення щодо випадків , які належать до булінгу в закладі освіти організовувати індивідуальні та групові консультації, круглі столи, проводити навчальні тренінги, заняття для педагогів закладу (практичний психолог)
- Практичному психологу постійно інформувати вчителів закладу про прояви та наслідки булінгу в учнівському середовищі
- Проводити роботу в напрямку вдосконалення психолого-педагогічної компетенції та підвищення рівня психологічної культури вчителів (консультування, бесіди, тренінги)для підвищення ефективності взаємодії педагогів з дітьми. (адміністрація закладу, практичний психолог).
Чат-бот "Віртуальний друг"
Алгоритм дій у випадку булінгу(цькування) у закладах освіти.
Акція "16 днів проти насилля"2023 рік ( план заходів)
Поради "Як не стати жертвою торгівлі людьми під час війни"
Національна дитяча гаряча лінія
https://www.facebook.com/share/p/BTPCVXMbrCDq6nrj/