Одним з найважливіших завдань психологічної науки на сучасному етапі розвитку є вирішення проблеми формування творчої особистості, адже розвиток у людей творчого способу мислення давно перетворився у соціальну необхідність. Нові умови і перспективи розвитку суспільства, загальні тенденції науково-технічного й економічного прогресу висувають все нові й нові вимоги до підготовки підростаючого покоління, що стане в майбутньому запорукою успішного існування людської спільноти.
Слід зазначити що творчі здібності існують в кожній дитині. Творчість – це природна функція мозку, яка виявляється і реалізується у діяльності при наявності спеціальних здібностей у тій чи іншій конкретній діяльності. Творчість – це не тільки праця художника, артиста, вченого; вона може проявитися в іншій діяльності, результатом якої будуть конкретні ідеї і продукти, так і самі дії. Без творчості людство би не змогло рухатись вперед, вдосконалюватись та розвиватись.
Творчість проявляється у людини вже в дитячому віці, й при доцільному її розвитку вона може дати хороші плоди. Саме тому перед педагогом стоїть важлива задача - побачити індивідуальну креативність учня і прагнути розвивати її.
Підготувала практичний психолог школи
Бондаренко К.В. |