Індивідуальна науково-методична розробка-усвідомлена, цілеспрямована, планомірна та безперервна робота педагогів, спрямована на вдосконалення їхньої теоретичної і практичної підготовки, необхідної для практичної діяльності. Науково-методична тема (проблема) - питання чи комплекс питань, які об’єктивно виникають в організації навчально-виховного процесу і вирішення яких передбачає суттєвий практичний і теоретичний інтерес. Працюючи над індивідуальною науково-методичною розробкою, вчитель поглиблено і цілеспрямовано аналізує всі джерела науково-методичної інформації, особливо отриманої в ході курсової підготовки, участі в роботі семінарів, у процесі консультацій, шляхом читання психолого-педагогічної літератури. При цьому викладач (майстер в/н) набуває навичок аналізу змісту публікацій та педагогічної практики, навчається прийомів науково-дослідницької діяльності, вчиться оформляти і подавати результати індивідуальної роботи.
Алгоритм роботи педагога над індивідуальною науково-методичною розробкою: 1. Вибір теми індивідуальної науково-методичної роботи: - ознайомлення з літературою; - ознайомлення з нормативними документами; - вивчення прогресивного досвіду з проблеми дослідження. 2. Детальне ознайомлення з літературними джерелами: - складання картотеки; - виписки. 3. Уточнення теми і розробка попереднього варіанту індивідуальної науково-методичної роботи: - обгрунтування вибору теми; - актуальність і новизна; - відбір адекватних методів та завдань роботи; - формування мети та завдань роботи; - розробка календарного плану індивідуальної роботи. 4. Формулювання припущень, відбір та розробка моделей, інноваційних технологій педагогічної діяльності. 5. Впровадження інновацій у практику своєї педагогічної діяльності. 6. Аналіз та оцінювання результатів роботи над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою), формулювання висновків та пропозицій. 7. Оформлення роботи, звіт перед колегами про отримані результати.
Джерело: http://referatwm.ru/load/robota_nad_individualnoju_naukovo_metodichnoju_rozrobkoju/255-1-0-5210 |