1. Реальні навчальні можливості - високий рівень інтелекту (70%) і надвисокий (30%). Особливості - математичний клас.
2. Місце уроку в темі - 11 урок, у розділі - перша тема, у курсі - ключова по обробці даних. Які навички будуть придбані при обробці тексту, такі й застосуються при обробці таблиць, баз даних, презентацій.
3. Зв'язок з попередніми - Вставка - ключове поняття (у минулому році - формули, малюнки, на минулому уроці - таблиці, сьогодні - графіка).
4. Робота теми на наступні - електронна верстка тексту.
5. Специфіка уроку - обговорення проблем минулого уроку і як підсумок - перехід до сьогоднішнього. Постановка міні проблеми.
6. Тип уроку - узагальнення й систематизація знань, застосування знань й умінь на практиці.
7. Завдання, розв'язувані на уроці: - освітні - удосконалювання знань й умінь із 9 класу; - виховні - пунктуальність, уважність; - розвиваючі - пізнавальний інтерес, самостійність.
8. Комплексність завдань - забезпечена, взаємозв'язок - теж.
9. Головне завдання - самостійність, не шаблон, а розумовий процес.
10. Особливості класу враховані, т.до у даних дітей дуже високий потенціал.
11. Обрана структура уроку відповідає темі, тому що вирішує головне завдання, підводить учнів до розв'язуваної проблеми, опитування вписується в урок як перехідний етап між контролем і поясненням.
12. Час розподілений рівномірно, з достатньою чіткістю, тому що за тематичним планом коштує 2 уроки - перший - контроль і пояснення, другий - практика. Між етапами присутні логічні зв'язки, одне випливає з іншого.
13. Акцент уроку - поняття вставки об'єкта (неважливо якого!) - це лейтмотив курсу.
14. Методи - словесні - бесіда; - наочні - кодоскоп, малюнки, роздавальний матеріал; - практичні - організація й забезпечення навчальної діяльності - опитування фронтально й індивідуально, практичні завдання.
15. Форми навчання для розкриття нового матеріалу - урок-дослідження, бесіда + практична робота.
16. Диференційований підхід необхідний тільки в практичній роботі, тому що в класі присутні діти, що не займаються інформатикою торік.
17. Контроль засвоєння ЗУН - практика й факт виконання додаткового завдання.
18. Навчальний кабінет використається на 100% - ПК + кодоскоп + стенди
19. Висока працездатність забезпечується за рахунок постійної постановки перед учнями проблем, які необхідно вирішити для виконання завдання.
20. Психологічна атмосфера підтримується невимушеною бесідою, розмовою, обговоренням.
21. Перевантажень ні, тому що постійно йде зміна навчальної деятелдьности. Норми Санпин витримані. Раціональне використання часу - індивідуальний підхід.
22. Запасні методичні ходи необхідні для більше слабких груп - під час опитування - навідні запитання, під час практики - індивідуальне пояснення нового матеріалу. |