Сьогодні на ГПД ми активно працювали над темою "Як я проводжу своє дозвілля", учні активно вдерлися в роботу, кожен з задоволенням розповідав чим займається вдома, та малювали малюнки свого дозвілля.
Давайте спочатку розберемося, скільки взагалі у звичайного учня вільного часу. У добі, як відомо, 24 години, з них на сон йде приблизно 8 годин, на школу (включаючи дорогу туди й назад, перерви й уроки), грубо кажучи, теж 8 годин, на виконання домашніх завдань – середньостатистичні 4 години. Залишається 4 години, які кожен проводить по-своєму. Як саме – зараз з’ясуємо:
1. Деякі учні після школи гуляють: хлопці збираються з друзями й грають у футбол або катаються на велосипедах або на чому-небудь ще; дівчатка в основному ходять по магазинах або гуляють. Ось тільки користі від цього – ніякої. Звичайно, добре проводити час на свіжому повітрі, але тільки якщо більше нічого робити.
2. Інші витрачають цей час удома: дивляться телевізор, безцільно валяються на дивані, грають в комп’ютер, «сидять» в інтернеті, базікають по телефону, читають газети/журнали, сучасну літературу – те, що ніяк не стосується шкільних предметів, що називається «просто чуманіють». До речі, деякі допомагають батькам по дому, за що їх можна тільки похвалити.
3. Найсерйозніші учні ходять на додаткові заняття – платні або безкоштовні, шкільні або репетиторство – по тих предметах, які вони збираються здавати для вступу у вищі навчальні заклади; читають додаткову літературу, тим самим збагачують свій світогляд. Ну що сказати? – правильно поступають, турбуються про своє майбутнє.
4. Спортивні школярі відвідують різні тренування у спортивних центрах: хтось ходить у басейн, хтось – у тренажерний зал (між іншим, у нас в школі теж є тренажерний зал), хтось – на шейпінг або аеробіку, хтось – на східні єдиноборства або легку атлетику, хтось – на футбол, баскетбол або щось інше. Що ж, їм можна лише позаздрити – ведуть здоровий спосіб життя.
5. Танцююча або творча натура (музиканти, художники, журналісти і т.д.) вчаться Центрі позашкільної роботи та дитячої творчості або де-небудь ще. Там вони займаються улюбленою справою, а може, готуються до майбутньої професії, загалом, час дарма не проводять. Деяких, до речі, примушують батьки.
6. Є ще й такі, наприклад я, які у вільний час підробляють для ліпшого достатку родини. Крім того, робота для підробітку, дуже добре орієнтує на подальший вибір професії.
Як я проводжу своє дозвілля...
Працюємо в парах...
Роботи учінв...
Підготувала практичний психолог
Бондаренко К.В. |